JAK ZMOTYWOWAĆ PACJENTA DO ZAPISU NA WIZYTĘ – praktyczny kurs sprzedażowy dla rejestratorki medycznej

𝐒𝐳𝐤𝐨𝐥𝐞𝐧𝐢𝐞 ” 𝐉𝐚𝐤 zmotywować pacjenta do zapisu na wizytę ” 𝐭𝐨 𝐬𝐳𝐤𝐨𝐥𝐞𝐧𝐢𝐞 𝐳 𝐎𝐛𝐬ł𝐮𝐠𝐢 𝐏𝐚𝐜𝐣𝐞𝐧𝐭𝐚 𝐰 𝐠𝐚𝐛𝐢𝐧𝐞𝐜𝐢𝐞 𝐦𝐞𝐝𝐲𝐜𝐳𝐧𝐲𝐦.
𝑆𝘻𝑘𝘰𝑙𝘦𝑛𝘪𝑒 𝑤𝘢𝑟𝘴𝑧𝘵𝑎𝘵𝑜𝘸𝑒
Celem edukacyjnym szkolenia będzie uzyskanie kompetencji w kontekście w jaki sposób prowadzić proces obsługi u pacjenta, który jest już pacjentem placówki, ale też w kontaktach z pacjentem, który kontaktuje się po raz pierwszy z Waszym gabinetem celem poznania oferty i zapisania się na wizytę po raz pierwszy.
Program szkolenia:
1. JA W KONTAKCIE  – poznaj siebie, żeby lepiej słyszeć innych
Diagnoza predyspozycji komunikacyjnych
Style komunikacji i jak z nich korzystać w codziennej pracy
Jak unikać pułapek interpretacyjnych
2. PACJENT W ZWIERCIADLE – zasada lustra i akceptacja różnorodności
Czym jest zasada lustra i jak działa w kontakcie z pacjentem
Jak reagować na irytację, trudne emocje i stres
Akceptacja pacjenta jako osoby – z jego emocjami, oczekiwaniami i oporem
3. PACJENT JAKI JEST, KAŻDY WIDZI  ?
Typologia pacjentów: idealny vs. realny
Czy każdy pacjent powinien być naszym pacjentem?
Jak rozpoznać i klasyfikować typy pacjentów
4. NAJWAŻNIEJSZE MINUTY – pierwsza rozmowa telefoniczna
Standardy rozmowy telefonicznej
Najczęstsze pytania i jak na nie odpowiadać
Budowanie pierwszego wrażenia przez słuchawkę
5. OBIEKCJE PACJENTA  –  CZY TO NAPRAWDĘ  “ZA DROGO” I “ MUSZĘ SIĘ ZASTANOWIĆ ”?
Najczęstsze obiekcje i strategie ich rozbrajania
Jak nie bronić się, ale rozumieć i prowadzić rozmowę,
Komunikaty wzmacniające decyzję pacjenta,
6. KOMUNIKACJA PO LUDZKU – z sercem, nie z urzędu
Jak mówić, żeby pacjent czuł się zaopiekowany
Przykłady języka “urzędniczego” vs. empatycznego
Autentyczność w komunikacji
7. EMOCJE I NASTRÓJ – co się udziela przez telefon
Jak nasz nastrój wpływa na rozmowę i odbiór przez pacjenta
Co zrobić, gdy mamy “zły dzień”?
Efekt straconego pacjenta i jak go uniknąć
8. PROCES OBSŁUGI PACJENTA – KROK PO KROKU
Schemat i struktura procesu od pierwszego kontaktu do wizyty
.prowadząca: Anna Soćko
Masz możliwość dofinansowania z UE
Otrzymujesz certyfikat uczestnictwa i materiały szkoleniowe,
Szkolenie w godzinach 10.00-17.00,

Adres szkolenia:
Warszawa

Cena biletu dla 1 osoby: 1199 zł netto + 23% vat
TERMIN: 29.11.2025r.
𝗖𝗼 𝗼𝘁𝗿𝘇𝘆𝗺𝗮𝘀𝘇 𝗽𝗼𝗱𝗰𝘇𝗮𝘀 𝘀𝘇𝗸𝗼𝗹𝗲𝗻𝗶𝗮 ?
– materiały szkoleniowe: Karta pracy pracownika wraz z wypełnioną kartą Standard Obsługi Pacjenta,
– przerwy kawowe,
– lunch,
Prowadząca: Anna Soćko, doradca ds. rozwoju placówek stomatologicznych, akredytowany trener rozwoju Clarity 4D, rekruter, promotor usług dla gabinetów stomatologicznych.
Od ponad 6,5 lat zajmuję się aktywną sprzedażą usług szkoleniowych, doradztwem w zakresie zatrudnienia lekarzy i personelu, pozyskiwaniem dofinansowań do kursów i studiów podyplomowych dla lekarzy i personelu.
Firma Anna Soćko Top Med jest także Partnerem Akademia Edukacyjna VCC i Partner Egzaminacyjnym. Fundacja VCC opracowuje i wdraża kwalifikacje rynkowe do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK).

Serdecznie zapraszam do zapisu

    ×
    Masz pytania i wątpliwości?
    Zapraszamy do kontaktu