𝐌𝐨𝐝𝐮ł 𝐈 (𝟐𝟑-𝟐𝟒.𝟎𝟏.𝟐𝟎𝟐𝟓𝐫.)
Dzień 1:
Wprowadzenie
dlaczego warto budować profil na Facebooku? (omówienie korzyści)
charakterystyka Facebooka w kontekście biznesowym
różnice między platformami a ich wpływ na strategię biznesową
Najważniejsze informacje o Facebooku
cele i rola platformy, porównanie vs inne kanały
grupa docelowa
pokolenia a ich zachowanie na Facebooku + wpływ na komunikację
ćwiczenie: analiza konkurencji
Analiza obecnie prowadzonych fanpage’y w social mediach
przykłady i case studies: co działa, a co nie?
checklista profilu osobistego + jego optymalizacja
ćwiczenia: analiza kont uczestników – mocne i słabe strony
Działania na Facebooku (dobre praktyki)
omówienie funkcji na Facebooku + kiedy/w jakim celu z nich korzystać
algorytm – jak działa
wyszukiwarka na Facebooku – jak najlepiej ją wykorzystać do konkretnych celów
grupy na Facebooku – jak wykorzystać ich potencjał
Tworzenie własnej strategii działania na Facebooku
platforma do budowania marki (przykłady, inspiracje)
na czym oprzeć skuteczne działania na Facebooku, Instagramie i Tiktoku
ćwiczenia: planowanie swoich działań i kampanii
Tworzenie atrakcyjnych treści – kluczowe elementy skutecznego przekazu [Facebook]
jak tworzyć treści, które porwą miliony? (o czym pisać, język i narracja)
posty, które budują zaangażowanie – case studies
planowanie i dystrybucja treści
udział w dyskusjach i aktywności na koncie
narzędzia, z których warto korzystać
ćwiczenia: wykorzystanie RTM (i virale)
Dzień 2:
Działania reklamowe
skuteczna reklama w Business Managerze – cena vs. dopasowanie do odbiorcy.
od czego zależy koszt reklamy? – wyjaśnienie działania algorytmów Facebooka.
struktura kampanii, czyli kampania, zestaw reklam i kreacja reklamowa.
objaśnienie formatów reklam i wymiarów kreacji w zależności od umiejscowienia.
dobór grupy docelowej (zainteresowania, zachowanie, demografia).
podstawy segmentacji grup docelowych.
zestawy reklam – tworzenie wykluczeń.
schemat lejka reklamowego – przygotowanie infrastruktury jeszcze przez kampanią.
omówienie celów reklamowych z przykładami zastosowania.
planowanie budżetu – model rozliczeniowy, wydatkowanie dzienne vs. lifetime. Małe i duże budżety.
podstawy tworzenia atrakcyjnej formy wizualnej.
zasady tworzenia chwytliwych nagłówków reklamowych.
Pixel Facebooka – podstawy analityki.
omówienie wskaźników efektywności reklamy.
statystyki reklam – jak można je wykorzystać do optymalizacji kampanii.
źródła wiedzy o META ADS
ćwiczenie: panel reklamowy
Najczęstsze błędy popełniane na Facebooku
omówienie i analiza typowych błędów
jak ich unikać i jak reagować na kryzysy na Facebooku
Facebook – co warto jeszcze wiedzieć?
weryfikacja na Facebooku – czy warto?
skąd czerpać wiedzę na temat nowości na Facebooka
𝐦𝐨𝐝𝐮ł 𝐈𝐈
𝟐𝟕-𝟐𝟖.𝟎𝟐.𝟐𝟎𝟐𝟓𝐫.
Wprowadzenie
dlaczego warto budować markę na Instagramie? (omówienie korzyści)
charakterystyka Instagrama w kontekście biznesowym
Najważniejsze informacje o Instagramie
cele i rola platformy, porównanie vs inne kanały [wyróżniki]
grupa docelowa
pokolenia a ich zachowanie na Instagramie + wpływ na komunikację
ćwiczenie: analiza konkurencji
Analiza obecnie prowadzonych kont na Instagramie
przykłady i case studies: co działa, a co nie?
checklista profilu osobistego + jego optymalizacja (bio)
ćwiczenia: analiza kont uczestników – mocne i słabe strony
Działania na Instagramie (dobre praktyki)
omówienie funkcji na Instagramie + kiedy/w jakim celu z nich korzystać
algorytm – jak działa
wyszukiwarka na Instagramie – jak najlepiej ją wykorzystać do konkretnych celów
Tworzenie własnej strategii działania na Instagramie
platforma do budowania marki (przykłady, inspiracje)
na czym oprzeć skuteczne działania na Instagramie
ćwiczenia: planowanie swoich działań i kampanii
Tworzenie atrakcyjnych treści – kluczowe elementy skutecznego przekazu [Instagram]
jak tworzyć treści, które porwą miliony? (o czym pisać, język i narracja)
posty, które budują zaangażowanie – case studies
planowanie i dystrybucja treści
udział w dyskusjach i aktywności na koncie
narzędzia, z których warto korzystać
ćwiczenia: wykorzystanie RTM (i virale)
Dzień 2:
Automatyzacja na Instagramie:
wprowadzenie do Manychat
przewaga automatyzacji nad linkiem w bio
automatyzacja postów/ rolek/ stories
od komentarzy do obserwatorów
budowanie listy mailingowej
tagowanie, randomizer, wskazówki praktyczne
Jak przyspieszyć sobie pracę z pomocą AI?
tworzenie grafik
tworzenie wideo
tworzenie tekstów do postów
recykling treści
Najczęstsze błędy popełniane na Instagramie
omówienie i analiza typowych błędów ora jak ich unikać
Instagram – co warto jeszcze wiedzieć?
weryfikacja na Instagramie – czy warto?
skąd czerpać wiedzę na temat nowości na Instagramie
𝐦𝐨𝐝𝐮ł 𝐈𝐈𝐈 𝟏𝟏-𝟏𝟐.𝟎𝟑.𝟐𝟎𝟐𝟓𝐫.
𝐏𝐥𝐚𝐧 𝐬𝐳𝐤𝐨𝐥𝐞𝐧𝐢𝐚 – 𝐓𝐢𝐤𝐭𝐨𝐤 𝟐 𝐝𝐧𝐢:
Dzień 1:
Wprowadzenie
dlaczego warto budować markę na Tiktoku? (omówienie korzyści)
charakterystyka Tiktoka w kontekście biznesowym
Najważniejsze informacje – Tiktok
cele i rola platformy, porównanie vs inne kanały
grupa docelowa
pokolenia a ich zachowanie na Tiktoku + wpływ na komunikację
ćwiczenie: analiza konkurencji
Analiza obecnie prowadzonych kont osobistych na Tiktoku
przykłady i case studies: co działa, a co nie?
checklista profilu osobistego + jego optymalizacja (bio)
ćwiczenia: analiza kont uczestników – mocne i słabe strony
Działania na Tiktoku (dobre praktyki)
omówienie funkcji na Tiktoku + kiedy/w jakim celu z nich korzystać
algorytm – jak działa
wyszukiwarka na Tiktoku – jak najlepiej ją wykorzystać do konkretnych celów
Tworzenie własnej strategii działania na Tiktoku
platforma do budowania marki (przykłady, inspiracje)
na czym oprzeć skuteczne działania na Tiktoku
jak pozyskać pierwszego klienta na Tiktoku
ćwiczenia: planowanie swoich działań i kampanii
Tworzenie atrakcyjnych treści – kluczowe elementy skutecznego przekazu [Tiktok]
jak tworzyć treści, które porwą miliony? (o czym pisać, nagrywać – język i narracja)
posty, które budują zaangażowanie – case studies
planowanie i dystrybucja treści
udział w dyskusjach i aktywności na koncie
narzędzia, z których warto korzystać
ćwiczenia: wykorzystanie RTM (i virale)
Dzień 2:
Działania reklamowe
jak rozpocząć płatne działania reklamowe?
jakie możliwości reklamowe daje nam Tiktok?
jakie ograniczenia tam napotkamy?
Ads Manager: targetowanie, grupy niestandardowe, informacje praktyczne.
Don’t make ads, make TikToks, czyli jak stworzyć dobrą kreacje reklamową.
Spark Ads, czyli jak promować organiczne wideo i rozwinąć profil.
analiza i raportowanie wyników. Pixel TikToka.
ćwiczenie: panel reklamowy
Tworzenie skutecznych wideo na Tiktoka telefonem
podstawy nagrywania Tiktoków
jak wykorzystać wbudowane w platformę narzędzia do nargywania
praktyczne porady dotyczące nagrywania trendów
montaż wideo na Tiktoku
teksty do filmów na Tiktoka
warsztat praktyczny: nagrywanie i montaż wideo
Najczęstsze błędy popełniane na Tiktoku
omówienie i analiza typowych błędów oraz jak ich unikać
Tiktok – co warto jeszcze wiedzieć?
nowości na Tiktoku – co warto wykorzystać?
skąd czerpać wiedzę na temat nowości na Tikotku
Podsumowanie szkolenia + Q&A
prowadząca:
Weronika Modzelewska – od ponad 6 lat pracuje w branży marketingu i social mediów – jako specjalista e-commerce, marketingowiec i szkoleniowiec. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera zarówno klientów korporacyjnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz jednoosobowe działalności gospodarcze. Zapewnia wsparcie promocyjne i strategiczne dla managerów, działów marketingu, specjalistów ds. social mediów, freelancerów, influencerów i wszystkich osób, którym zależy na rozwoju swojego biznesu. W ciągu ostatniego roku przeszkoliła ponad 12 tysięcy osób, w tym zarówno przedstawicieli sektora prywatnego, jak i organizacji publicznych oraz uniwersytetów. Swoim doświadczeniem dzieli się również jako mentorka w programach biznesowych takich jak REVERSE (mentoring odwrócony) czy programie studenckim BraveCamp.
Jest autorką popularnych treści edukacyjnych: książki „Internet możliwości”, ebooka „Praca w dobie AI” oraz kursów internetowych (m.in. “Przystanek: sztuczna inteligencja”, “Przystanek: Tiktok dla biznesu”). W mediach społecznościowych działa jako @przystanekinternet, gdzie obserwuje ją ponad 110 tysięcy osób.
Całkowity koszt kursu: 8400zł brutto
2800zł brutto/I moduł
2800zł brutto/II moduł
2800zł brutto/III moduł